Tylko patrzeć jak wprowadzą podatek od samochodów. Obecnie pod blokowiskami nie ma szans na wolny parking. Ludzie w domach mają po 2,3 samochody a nimi nie kursują bo paliwo drogie. W dodatku to odpicowane złomy które wiecznie się psują.Po co je trzymają nie mam pojęcia.
[O1] turbina do AGR ze zmienną geometrią bez przeróbek
Zwiń
X
-
[O1] turbina do AGR ze zmienną geometrią bez przeróbek
witam,
czy ktoś się orientuje czy jest turbina ze zmienną geometrią, która by pasowała do silnika AGR (chodzi mi o podłączenia rur powietrza, wydechu, oleju bez żadnych przeróbek) ?
Wiem że jest inne sterowanie turbiny, nie piszcie że nie będzie dobrze działało.
-
-
Zamieszczone przez bersoftco trzeba zmienić aby pasowała turbina od ALH
A na koniec zestroić.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Przy okazji: powiedzcie czy jak turbo jest rozebrane, ale nie całe, tylko w całości jest połączona cześć gorąca z zimną, tak, że "wiatraczki" są na wałku, a wałek na którym siedzą jest w korpusie turbiny, to można swobodnie kręcić "wiatraczkami"? Chodzi mi o to czy są opory na wałku, czy da się swobodnie kręcić?
Bo miałem tak, jak było turbo rozebrane tak jak powyżej, że jak chciałem przekręcić, to szło opornie? Bo spodziewałem się że pójdzie bardzo lekko, w środku jeszcze był olej i tak wydaje mi się, że to lekko powinno się kręcić. Jak jest?
Komentarz
-
-
Hmmm wiesz co, pytanie postawione odwrotnie jak wszyscy chyba. Nie jeden z nas majacych silnik ALH chcialby chyba miec turbo ze zwyklą turbina bez tych lopatek. No chyba ze chodzi o moc a nie tylko o turbo dziurę. Turbo ze zmienna geometrią to delikatna porażka , przynajmniej tak mi sie wydaję. Każdy ma swoje zdanie. Ops nie każdy jeszcze wpompowal minimym 500 zyla w czyszczenie plus zawory podcisnieniowe , inne pierdoly czyli ok 900zyla.
Komentarz
-
Komentarz